Zgłoszenie reklamacji
Zobacz, jakie to proste!
1. Wypełnij formularz
Poniżej znajdziesz formularz, w którym należy podać dane niezbędne do wyceny naprawy. Nasz zespół otrzyma powiadomienie i skontaktuje się z Tobą. Jeśli potrzebujesz fakturę, napisz nam o tym w uwagach2. Przygotuj urządzenie do wysyłki
Po zaakceptowaniu przez Ciebie wyceny i ustaleniu szczegółów, przygotuj urządzenie do wysyłki. Zabezpiecz je folią bąbelkową lub innymi wypełniaczami, aby zminimalizować ryzyko dalszych uszkodzeń w trakcie wysyłki
3. Wyślij paczkę
Jeśli nie zostało to ustalone wcześniej z nami, zamów kuriera i przekaż mu paczkę ze swoim urządzeniem. Gdy tylko do nas dotrze, zajmiemy się naprawą najszybciej jak to możliwe. Gotowy sprzęt odeślemy za pobraniem (lub po zaksięgowaniu przelewu)
Najczęściej zadawane pytania FAQ
Czy ustalenie diagnozy jest bezpłatne?
Wykonanie diagnozy kosztuje 50 zł. Klient po otrzymaniu kosztorysu naprawy i konsultacji z naszym technikiem, decyduje czy chce przystąpić do naprawy. Nie rozpoczynamy żadnych prac, dopóki nie uzyskamy zgody klienta. W przypadku wyrażenia zgody na naprawę, kwota za diagnozę jest odliczana od całkowitego kosztu naprawy.
Czy moje informacje są chronione?
Absolutnie. Traktujemy ochronę danych z najwyższą powagą i dokładamy wszelkich starań, by zagwarantować bezpieczeństwo Twoich informacji. Zalecamy jednak, aby dla bezpieczeństwa stworzyć kopię zapasową danych przed wysłaniem urządzenia do nas.
Potrzebujemy dostępu do urządzenia wyłącznie w celu weryfikacji prawidłowości przeprowadzenia naprawy.
Czym jest usługa D2D (Door-to-door)?
Dla tych, którzy cenią sobie wygodę i oszczędność czasu, oferujemy usługę naprawy typu door-to-door, czyli z odbiorem i dostawą od drzwi do drzwi. Zgłoś się do nas, aby ustalić termin i miejsce, w którym odbierzemy Twoje urządzenie. Nasz technik przyjedzie do Ciebie, wypełni formularz i przeprowadzi wstępne oględziny na miejscu. Po zakończeniu naprawy, dostarczymy urządzenie z powrotem do Ciebie, dokładnie tam i kiedy tego potrzebujesz!
Czy naprawa objęta jest gwarancją?
Tak, zapewniamy 3-miesięczną gwarancję na większość wykonanych przez nas napraw.
Jak mogę być pewny, że moje urządzenie zostanie mi zwrócone?
Nasza firma jest legalnie działającą i zarejestrowaną instytucją, obsługującą wielu klientów. Możesz nas znaleźć w rejestrze KRS, wyszukując numer NIP 5662027041.
Czy używamy zamiennych części ??
W zależności od marki urządzenia i wyboru klienta. Dla urządzeń Apple i Samsung stosujemy wyłącznie oryginalne części.
Jeśli chodzi o urządzenia Huawei i Xiaomi, przedstawiamy klientowi kosztorys naprawy zarówno z użyciem części oryginalnych, jak i zamienników, a decyzja o wyborze należy do klienta.
O Nas
Kontakt
Serwis Ciechanów
ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 9B
06-400 Ciechanów
Tel. 731-373 -601
Email: biuro@naprawtel.pl
Godziny otwarcia
Pon – Pt: 09:00 – 18:00
Sob: 9:00 – 14:00
Kontakt
Sklep Przasnysz
Centrum Handlowe
ul.Targowa 1b/6
06-300 Przasnysz
Tel. 789-589 -533
Email:biuro@naprawtel.pl
Godziny otwarcia
Pon – Sob: 10:00 – 21:00
Niedziela handlowa: 10:00 – 21:00