Producenci
Promocje
Galaxy S10 Plus - Wymiana zbitej szybki
Galaxy S10 Plus - Wymiana zbitej szybki
550,00 zł 480,00 zł
szt.
Huawei Mate 20 PRO- Wymiana zbitej szybki
Huawei Mate 20 PRO- Wymiana zbitej szybki
500,00 zł 450,00 zł
szt.
iPhone X - Wymiana tylnej klapki
iPhone X - Wymiana tylnej klapki
400,00 zł 350,00 zł
szt.
iPhone XS - Wymiana zbitej szybki
iPhone XS - Wymiana zbitej szybki
500,00 zł 400,00 zł
szt.
Galaxy S10 - Wymiana zbitej szybki
Galaxy S10 - Wymiana zbitej szybki
500,00 zł 450,00 zł
szt.
iPhone X - Wymiana zbitej szybki
iPhone X - Wymiana zbitej szybki
500,00 zł 400,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Formularz reklamacyjny znajdziesz

Pobierz formularz zwrotu

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub oryginał paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


NaprawTel.pl Piotr Olejnik
ul.11 pułku ułanów legionowych 9b
06-400 Ciechanów

4. Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

NaprawTel.pl
ul.11 pułku ułanów legionowych 9b
06-400 Ciechanów


Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl