
Zastanawiasz się jak zamówić usługę online w naszym serwisie ? Przeczytaj poniższy poradnik krok po kroku.
(Jeśli obawiasz się o jakość naszych usług to sprawdź najpierw opinie naszych zadowolonych klientów w google Sprawdź
Krok 1
Dokonaj rejestracji na naszej stronie (będzie łatwiej się z tobą skontaktować i wystawić dokument sprzedaży np. Faktur VAT). Możesz także złożyć zamówienie bez rejestracji.
Krok 2
Wybierz usługę, która Cię interesuje np. Wymiana zbitej szybki lub uszkodzonego wyświetlacza w swoim modelu telefonu.
Krok 3
Jeśli usługa została już wybrana przejdź do płatności, możesz zapłacić za usługę poprzez szybkie płatności online lub dopiero po naprawie twojego sprzętu za pomocą paczki za pobraniem. Płatność jest wtedy realizowana przy kurierze.
Krok 4
Po opłaceniu swojego zamówienia skontaktujemy się z tobą telefonicznie lub za pomocą wiadomości e-mail w celu potwierdzenia złożonego przez Ciebie zamówienia naprawy.
Krok 5
Po potwierdzeniu naprawy wyślemy Ci gotową etykietę do wydrukowania i przyklejenia na paczkę.(za tą etykietę nic nie płacisz, koszt wysyłki podczas składania zamówienia obejmuje wysyłkę zwrotną do Ciebie po naprawię urządzenia).
Krok 6
Spakuj swój telefon w paczkę, dobrze zabezpieczając ją! Najlepiej użyj folii bąbelkowej lub innego wypełniacza. Pamiętaj paczka nie powinna być większa niż pozwala na to regulamin firmy InPost, skrytka B ma wymiary 190 x 380 x 640 mm, minimalna wysokość: 81 mm, maksymalna waga: 25 kg. Następnie na dobrze zabezpieczoną paczkę naklej wcześniej wydrukowaną etykietę.
Krok 7
Przygotowana paczkę umieść w dowolnym przez Ciebie paczkomacie firmy InPost.
Krok 8
Po umieszczeniu paczki w paczkomacie kurier dostarczy ją bezpiecznie do naszej firmy. Wszystkie paczki są ubezpieczone do kwoty 5 000 zł.
Po otrzymaniu paczki zajmiemy się wstępna diagnozą czy zamówiona przez Ciebie usługa zgadza się ze stanem faktycznym telefonu, jeśli wszystko będzie się zgadzało wykonamy wybrana przez Ciebie usługę. Zazwyczaj większość napraw nie powinna potrwać dłużej niż do 3 dni roboczych nie wliczając w to czasu transportu. Jeśli okaże się, że naprawa potrwa dłużej niż zakładane 3 dni robocze, poinformujemy Cię o tym telefonicznie.
Krok 9 (opcjonalnie)
Po naprawie mamy nadzieje, że będziesz zadowolony/a z wykonanej przez nasz naprawie, będzie nam bardzo miło jeśli podzielisz się swoją opinia o swojej naprawie zostawiając nam swój komentarz i opinie w google. Wystarczy, że klikniesz w ten przycisk , przekieruje cię bezpośrednio do naszej wizytówki w google.
Dziękujemy za współprace i zapraszamy ponownie. :)