Producenci
Promocje
Galaxy S10 Plus - Wymiana zbitej szybki
Galaxy S10 Plus - Wymiana zbitej szybki
550,00 zł 480,00 zł
szt.
Huawei Mate 20 PRO- Wymiana zbitej szybki
Huawei Mate 20 PRO- Wymiana zbitej szybki
500,00 zł 450,00 zł
szt.
iPhone X - Wymiana tylnej klapki
iPhone X - Wymiana tylnej klapki
400,00 zł 350,00 zł
szt.
iPhone XS - Wymiana zbitej szybki
iPhone XS - Wymiana zbitej szybki
500,00 zł 400,00 zł
szt.
Galaxy S10 - Wymiana zbitej szybki
Galaxy S10 - Wymiana zbitej szybki
500,00 zł 450,00 zł
szt.
iPhone X - Wymiana zbitej szybki
iPhone X - Wymiana zbitej szybki
500,00 zł 400,00 zł
szt.
Częste pytania klientów

1. Czy wystawiacie faktury VAT?

Wystawiamy fakturę lecz bez VAT (Prosty Rachunek, które mogą państwo wrzucić w koszta firmy lecz nie można odliczyć podatku VAT)

2. Jak długo będzie naprawione moje urządzenie?

Wstępny czas realizacji usługi jest ustalany indywidualnie, w zależności od dostępności części lub poziomu skomplikowania naprawy.

Zazwyczaj czas naprawy wynosi do 3 dni roboczych.

3. Czy podczas czynności serwisowych moje dane zostaną wykasowane?

Jedynie przy usterce oprogramowania w urządzeniu. Jeżeli będzie konieczne wgranie nowego oprogramowania, poinformujemy klienta o tym fakcie przed rozpoczęciem naprawy.

4. Jakie są dostępne metody płatności?

przelew bankowy:

Właściciel konta bankowego: NaprawTel.pl Piotr Olejnik, ul. Wyzwolenia 11a/15, 06-400 Ciechanów

Nr konta: 50 1160 2202 0000 0002 7761 9239

Bank Millennium

- BlueMedia: przy wyborze tej metody płatności, wpłata jest zaksięgowana w ciągu kilku minut

za pobraniem: klient płaci za produkt/usługę kurierowi przy odbiorze przesyłki

5. Czy jest możliwość naprawy urządzenia na miejscu?

Jest taka możliwość, lecz prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem +48 731 373 601

6. Jakie części zostaną użyte podczas naprawy mojego urządzenia?

Korzystamy jedynie z części oryginalnych lub wysokiej klasy sprawdzonych zamienników. Przy niektórych usterkach klient ma możliwość wyboru części oryginalnej lub zamiennika.

7. Zajmują się Państwo także sprzedażą akcesoriów tj. folie, szkła hartowane, pokrowce, ładowarki?

Tak, zachęcamy do przejrzenia naszej oferty w dziale "Akcesoria". Jeżeli nie udało się znaleźć poszukiwanego akcesoria, prosimy o kontakt.

8. Czy udzielana jest gwarancja na użyte części oraz wykonana usługę?

Na każdą użytą część podczas czynności serwisowych oraz samą usługę udzielamy gwarancji od 3 do 6 miesięcy.

Na oryginalne części typu wyświetlacze oryginalne, udzielamy aż 12 miesięcy gwarancji !

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl