FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Wystawiamy fakturę lecz bez VAT (Prosty Rachunek, które mogą państwo wrzucić w koszta firmy lecz nie można odliczyć podatku VAT)

Wstępny czas realizacji usługi jest ustalany indywidualnie, w zależności od dostępności części lub poziomu skomplikowania naprawy.

Zazwyczaj czas naprawy wynosi do 1-2 dni roboczych.

Jedynie przy usterce oprogramowania w urządzeniu. Jeżeli będzie konieczne wgranie nowego oprogramowania, poinformujemy klienta o tym fakcie przed rozpoczęciem naprawy.

Przelew bankowy

Właściciel konta bankowego: NaprawTel.pl sp. z o.o

Nr konta: 68 1160 2202 0000 0004 8500 1908

Bank Millennium

 

Jest taka możliwość, lecz prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 

+48 731 373 601

Korzystamy jedynie z części oryginalnych lub wysokiej klasy sprawdzonych zamienników. Przy niektórych usterkach klient ma możliwość wyboru części oryginalnej lub zamiennika.

Tak, zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą e-mail w celu wybrania najlepszej opcji zabezpieczenia ekranu po naprawy lub doboru akcesoriów.

Na każdą użytą część podczas czynności serwisowych oraz samą usługę udzielamy gwarancji od 3 do 6 miesięcy.

Na oryginalne części typu wyświetlacze oryginalne, udzielamy 12 miesięcy gwarancji !

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:


1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać
następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,
wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Formularz reklamacyjny znajdziesz
Pobierz formularz zwrotu


2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz
kopią faktury zakupu lub oryginał paragonu.


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
NaprawTel.pl Serwis Komórkowy
ul.11 pułku ułanów legionowych 9b
06-400 Ciechanów
Tel. 731 373 601


4. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i
zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz
ze zwracanym produktem/produktami: 
NaprawTel.pl Serwis Komórkowy
ul.11 pułku ułanów legionowych 9b
06-400 Ciechanów
Tel. 731 373 601

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie
otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.